poniedziałek, 1 września 2014

Thermo Gel Cayenne CLARENA

Witajcie Kochani,
Dziś opowiem Wam o interesującym kosmetyku, który ma  właściwości wyszczuplające i zmniejsza cellulit. Jeśli jesteście ciekawi jak się sprawdził, zapraszam do dalszej lektury.


Wyszczuplający żel do ciała Thermo Gel Cayenne marki Clarena, to silnie rozgrzewający żel redukujący nadmiar tkanki tłuszczowej i cellulit. Pieprz Cayenne stymuluje spalanie, a ISOCELL™ SLIM pobudza przemianę materii i redukuje obrzęki (pojemność 200 ml, cena 44 zł). 

Skład  znajduje się poniżej moich "ekostandardów":


Żel znajduje się wygodnej białe tubce, niestety zauważyłam, że dość szybko zaczęła wycierać się etykieta, nie jest to bardzo istotny aspekt, ale producent mógłby poprawić ten detal. 

Co do sposobu użycia na opakowaniu powinna pojawić się dodatkowa instrukcja - "po wsmarowaniu w skórę, nie zakładać piżamy", raz tak zrobiłam i piżama przykleiła się do nóg :D

Kosmetyk ma żelową konsystencję, kolor lekko różowawy; charakterystyczny, ale nie drażniący zapach.


Stosowanie żelu daje naprawdę ekstremalny efekt rozgrzewający. Po pierwszym użyciu, przeżyłam szok. Rozgrzanie skóry jest tak silne, że na granicy bólu i mojej wytrzymałości. Niestety przekracza też granicę komfortu użycia i żelu byłam w stanie używać tylko na uda. Na brzuchu, gdzie mam delikatniejszą skórę i  mniej tłuszczyku, było to nie do wytrzymania. Dodatkowo po każdej aplikacji, musiałam myć ręce, bo później bardzo parzył dłonie. Ten mocny efekt parzącego gorąca, daje mi jednak nadzieję, że moc preparatu można przełożyć na jego skuteczność i że pieprz cayenne, rzeczywiście będzie stymulował spalanie tkanki tłuszczowej.


Co do działania tego typu specyfików, na pewno nie tylko ja jedna pozostaję sceptyczna. Najlepszą zdrową receptą na schudnięcie jest sport i zdrowa dieta. Sam krem, balsam, czy żel nam tego nie zagwarantuje. Ale uważam też, że warto dbanie o linię wzbogacać kosmetykami o podobnym działaniu, zawsze to atak na nasz tłuszczyk na kilku frontach, zwiększający szansę na zwycięstwo. Owszem, moja sylwetka poprawiła się ostatnio, ale nie jest to zasługa wyłącznie żelu Clareny, a przede wszystkim regularnych ćwiczeń i stopniowych zmian w jadłospisie.

Żel można kupić na stronie producenta (klik).

Co sądzicie o specyfikach wyszczuplających, wierzycie w ich skuteczność?
Ściskam




21 komentarzy:

  1. zgaszam się z Twoim podsumowaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem zdania, że skórę dobrze wspomagać ale na samo działanie kosmetykow nie ma co liczyc :)
    Lubie efekt rozgrzewający ale nie aż tak ekstremalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najmocniejszy efekt rozgrzewający w kosmetykach, z jakim miałam kiedykolwiek do czynienia :)

      Usuń
  3. Mam złe doświadczenia z parzącymi kosmetykami :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mialam inny żel, ale mrożący - również nie mogłam tego wytrzymać ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście że najpierw w miarę dobre żarełko, ćwiczenia i dodatkowo produkty do wyszczuplania;D

    OdpowiedzUsuń
  6. tez nie wierzę w cudowne wyszczuplenie od kremu :P kiedyś używałam balsamu z Eveline i bardzo grzał, co było bardzo dziwnym uczuciem :P później jakoś się przyzwyczaiłam, ciekawe jak spisywałby się u mnie ten :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa, czy grzeje bardziej niż Eveline, myślę że tak :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Mnie też odstrasza, bo używanie kosmetyku nie jest przyjemne :(

      Usuń
  8. Nie lubię efektu rozgrzania, chłodzenia w sumie też nie, ale jestem w stanie to wytrzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za pierwszym razem, myślałam że nie wytrzymam :)

      Usuń
  9. Nie znam i nie poznam, nie lubię takich cudaków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostrzegaliśmy, że ten żel jest silnie rozgrzewający:)

    Cayenne rozgrzewa skórę rozszerzając pory, przez które łatwiej wnikają substancje aktywne. Wszystko po to, aby efekty po zastosowaniu żelu były jak najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie twierdzę że zupełnie nie działają, myślę że mogą pomóc dodatkowo jeśli się ćwiczy :) Ale nie ma co liczyć, że same rozwiążą problem.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)