środa, 3 września 2014

Oswajamy jesień edycja 2

Witajcie Kochani,
Może część z Was pamięta zeszłoroczny cykl postów Oswajamy Jesień. Wyznaczyłam sobie wtedy listę zadań, które miały na celu uprzyjemnić jesienny miesiąc. 



Wyzwanie jesienne sprawiło nam tyle frajdy, że wspólnie z Aliną postanowiłyśmy powtórzyć je w tym roku. 

Poniżej lista zadań na zbliżającą się jesień:


Odsyłam Was na bloga Aliny, gdzie możecie dowiedzieć się więcej na temat wyzwania i przeczytać dokładny opis każdego z zadań (klik).

Zapraszam też do dołączenia do wydarzenia na Facebooku
Ściskam!!








39 komentarzy:

  1. Ja póki co zrobiłam porządki w szafie, ale mam cichą nadzieję, że jeszcze będzie okazja do założenia w tym roku letnich ubrań:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie zabieram się za porządki w szafie, z tego samego powodu :) Żal mi jeszcze chować letnie ubrania. Liczę na piękny, słoneczny wrzesień :)

      Usuń
  2. Chętnie bym przeczytała tą listę :d Ale ta czcionka tak mnie zirytowała że nawet nie przeszłam do kolejnego zdania ;d
    Póki co jestem przed przeprowadzką [ damn :( ] więc wszystkie porządki i remanenty będę robiła na początku października ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę tutaj lista dla Ciebie:

      1. Zgromadź zapasy umilaczy kąpielowych o ulubionym zapachu.

      2. Przeczytaj przynajmniej jedną inspirującą książkę.

      3. Wypróbuj się w jakiejś nowej dziedzinie!

      4. Przygotuj i uporządkuj szafę na jesień.

      5. Uzupełnij zapasy świec, olejków, wosków zapachowych…

      6.. Wykorzystaj dynie (kulinarnie lub artystycznie).

      7. Rusz się z domu - zorganizuj ognisko, jesienny wypad czy przynajmniej spaceruj.

      8. Przygotuj się na chłodne dni, zaopatrz się w herbatę, gorącą czekoladę, ciepły kocyk, czy skarpetki.

      9. Urządź małe (lub duże) przyjęcie halloweenowe ze smakołykami lub wyjdź w przebraniu.

      10. Nadaj domowi przytulnego, jesiennego charakteru.

      A ja przygotuję bardziej czytelną wersję, dziękuję za sugestię:)
      Buziaki

      Usuń
  3. fajne wyzwanie, podoba mi się, może się przyłączę bo ostatnio mam więcej czasu

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) lista genialna, sama chętnie wypróbuję ;) u mnie zaczyna już być jesiennie :) i to mnie cieszy :) lubię zmiany pór roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę, baw się dobrze :) Ja też lubię takie zmiany. Dodają mi nowej energii.
      Ściskam!

      Usuń
  5. chyba wszystkie z Twoich punktów zrealizuję oprócz 9. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie będę wychodzić w przebraniu, ani przebierać się. Ale zrobię może jakieś smakołyki i pooglądam z córcią bajki :) I ona się przebierze, jak będzie chciała :))

      Usuń
  6. większość punktów chyba każdy z nas zrealizuje na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie tak, ale zawsze można postarać się spróbować czegoś nowego :) To niby takie zwykłe rzeczy, a nie zawsze się o nich pamięta.

      Usuń
  7. Fajne wyzwanie i lista, chętnie zacznę. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie czeka numer 4 porzadki w szafie;) hee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze czekam z tym punktem, liczę na ostatnie promienie lata ;)

      Usuń
  9. Szafę porządkuję już od tygodnia i jakoś końca nie widzę :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zadania. Dzięki nim jesień nie będzie taka smutna i ponura. Chyba przyłączę się do tego wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać, że zapowiada się dobra zabawa:) W zeszłym roku pierwszy raz w życiu zrobiliśmy z mężem lampion z dyni na Halloween i tak nam się spodobało, że w tym roku z pewnością to powtórzymy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł, może wykorzystamy go w tym roku :) Ja z córką malowałam dynię, więc w tym roku możemy spróbować z lampionem :)

      Usuń
  12. Nie ukrywam, że kocham jesień :) Jestem raczej domatorką więc wieczory z książką i kubkiem gorącej herbaty nie są mi obce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Twojej świetnej listy zaczęłam od gromadzenia zapachów do domciu :) świeczki, wosk i inne umilacze :) tą porę roku lubię tyko przez to właśnie,że jest to pora dla mnie kiedy wyciągam z szafy koc , piję herbatę i rozkoszuję się zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie chwile są najlepsze :) Jakie świece i woski należą do Twoich ulubionych?

      Usuń
  14. Ja mam na pewno zrealizowany punkt 5! Wosków i świec u mnie pod dostatkiem :D hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten punkt mam zawsze zrealizowany, ale teraz mam pretekst żeby kupić jeszcze więcej :P

      Usuń
  15. Uporządkowanie szafy na jesień nieco mnie przeraża... pakowanie letnich ciuchów jak zwykle będzie trwało wieki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głowa do góry, nie będziesz w tym osamotniona :D !!

      Usuń
    2. haha, tak, od razu jest mi lżej na samą myśl! :))

      Usuń
    3. Po to jest to wyzwanie, porządkujące szafy łączcie się jesienią ;) !!

      Usuń
    4. Oczywiście nie tylko po to, a między innymi po to :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)