czwartek, 29 stycznia 2015

MIX zdjęć - nr 9

Witajcie Kochani,
Dawno nie pisałam, ale takie to blogowe życie i związane z nim rytmy, raz pomysłów i czasu dużo, post pojawia się za postem... A czasem odwrotnie, w głowie pomysłów brak, czas galopuje, a na blogowych stronach nie pojawia się kolejna notka.

Co robiłam, gdy mnie nie było, zdradzę w poniższych migawkach z minionych dni.
Zapraszam :)


 
1. Po prostu Kasia. 2. Małe szaleństwo zakupowe w Oysho. Cieszę się, że udało mi się jeszcze dopaść wymarzoną piżamę i trepki z jeżykami. Niestety do piżamy nie było już góry, zostały same spodnie i musiałam dopasować coś innego. 3. Zimowe niebo w drodze do pracy. 4. Spotkanie po latach z koleżanką ze studiów Anetką. Spotkałyśmy się w restauracji Delikatesy Esencja, gdzie podają kuchnię w duchu slow food. Bardzo smakowała mi sałatka na szpinaku z kozim serem, chrupiącym boczkiem, orzeszkami pinii i nieziemskim dressingiem truskawkowo - majerankowym. Do tego kieliszek ulubionego proseco  i mamy posiłek bliski ideału..

 
5. Na deser czekoladowy mus na słonych ciasteczkach w duecie z rozgrzewającą herbatą z imbirem i miodem.  6. A to właśnie ja i Anetka. 7. Wróciłam do biegania. Tutaj jedno ze zdjęć poczynionych w trakcie. Koło mojego domu są aż dwa laski, większy i mniejszy, więc tereny biegowe mam prześliczne. Można pooddychać świeżym powietrzem i obserwować zmieniającą się przyrodę. 8. Książkowe nabytki stycznia, "Jadłonomia", czyli zaprzyjaźniam się z kuchnia wegetariańską (mąż jest załamany) i "Paryski szyk", poszukiwań modowych ciąg dalszy.


9. Zima w pełnej krasie - widok z okna mojego pokoju. 10. Znowu ja. Ostatnio upodobałam sobie czerwone pomadki. 11. Przemiłe spotkanie urodzinowe z najlepszą na świecie sąsiadką. Izzi wszystkiego naj! Zaczęłyśmy od kolacji w hinduskiej knajpce. A potem rozmowy do późna i grzane wino. 12. Nowości kosmetyczne. Jak ten żel-peeling Eveline bosko pachnie..

To już wszystko, po więcej zdjęć tradycyjnie zapraszam na instagramowy profil :) 
Spokojnego wieczoru
 
 
 

32 komentarze:

  1. Bardzo pasuje Ci czerwień na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba w następnym miesiącu sprezentuję sobie książkę Jadłonomii. Zrobiłam wczoraj kolejną rzecz z jej bloga i wyszła przepyszna. A książka jest pięknie wydana, więc będzie zdobić moją biblioteczkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak, udało się zakupić "Jadłonomię"? :)

      Usuń
  3. Ale na tym pierwszym zdjęciu przypominasz tą Selenę Gomez *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Trepki z jeżykami najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mąż musi się pogodzić z tym, że nie zawsze musi być mięso :D. Pamiętam, jak Ch. opowiadał, jaki był załamany, bo spodobała mu się dziewczyna, okazało się, że wegetarianka, zaprosił ją na kolację, a wszystkie jego popisowe dania są mięsne! I musiał wymyślić coś innego :D. Ale wtedy jadłam jeszcze ryby, więc było łatwiej.

    Pierwsze zdjęcie jest prześliczne :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że nie ma szans, żeby on się z tym pogodził :P Czyli ta dziewczyna, która mu się spodobała to Ty?
      I dziękuję za komplement.

      Usuń
  6. Zrecenzuj "Paryski szyk"!
    "Jadłonomię" mam - na razie oglądam :)
    Czerwona szminka rządzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to muszę się zabrać za czytanie "Paryskiego szyku" :))

      Usuń
  7. Fajne zdjęcia!

    Jakie urocze są te butki z jeżykami! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję razy dwa :)) W imieniu jeżyków i własnym.

      Usuń
  8. ojoj te kapcie z jeżykami są cudowne!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Oysho nie znam tej marki, ale zakupy masz tak cudowne, że od razu idę zaglądać co tam innego fajnego mają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię ten sklep, podoba mi się w ich asortymencie spora część rzeczy.

      Usuń
  10. chętnie bym pobiegała, ale w takim zimnie nie mam najmniejszej ochoty wychodzić z domu ;/ jedzonko wygląda tak smacznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie swoją przygodę z bieganiem zaczęłam zimą, trzy lata temu. Ale nic nie jest w stanie mnie przekonać do wcześniejszego wstawania i bieganie zimą przed pójściem do pracy ;)

      Usuń
  11. Jutro w koncu pojde na moje ukochane jedzenie hinduskie mniam mniam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie jest Twoje ulubione danie? Lubisz ostre smaki?

      Usuń
  12. U mnie śniegu brak ale ponoć też ma dotrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja nie znoszę zimy :) Nawet na zdjęciach wolę jej nie oglądać. a tu - idzie luty kuj buty :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczysz raz dwa zleci i będzie wiosenka :)

      Usuń
  14. myślałam, że na 1 zdjęciu jest Selena Gomez! ale jesteście podobne do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko na tym jednym zdjęciu tak wyszłam Olu ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)