niedziela, 4 stycznia 2015

MIX zdjęć - nr 8

Witajcie Kochani,

Zapraszam Wan na migawkę zdjęć z ostatnich tygodni. Pokażę Wam m.in. kilka prezentów, które dostałam na święta i nowe perfumy które trafiły do mojej zapachowej kolekcji.


1. Wymarzoną pomadkę od Toma Forda podarowała mi na święta mama. Kolor Quiver jest idealnie dopasowany do mojego typu urody. Nosi się cudnie. Nie dziwię się blogosferze, że oszalała na punkcie tych szminek. Myślę, że skuszę się na jeszcze na klasyczną Lip Color, bo od mamy dostałam Lip Color Shine, czyli delikatniejszą i bardziej nawilżającą wersję. 2. Perfumy Or Du Serail od Naomi Goodsir, nie przewijały się na blogu zbyt często. Kupiłam je we wrześniu, z myślą o zapachu na jesień. Jest to złota, miodowa, orientalna i słodka kompozycja. Nazywam je perfumami arabskiej księżniczki. Nuty zapachowe to m.in.: mango, słodka pomarańcza, jabłko, rum, wosk pszczeli, orzech kokosowy, szałwia, ylang-ylang, żywica, cedr, absolut mate, piżmo, tytoń, wanilia. 3. Przepiękny prezent świąteczny od męża. Zestaw ośmiu miniatur perfum Mony di Orio z jej genialnej kolekcji Les Nombres d’Or (Złota Proporcja). Każda buteleczka występuje w wersji z roll-onem, dzięki czemu perfumy bardzo przyjemnie się aplikuje. Wiele miniatur niestety nie ma aplikatora i trzeba ja wylewać bezpośrednio na skórę, za czym osobiście nie przepadam, bo uważam, że zapach się wtedy gorzej układa. 4. Mój nowy, różowy towarzysz na rok 2015. Niemalże nie wyobrażam sobie życia bez kalendarza Moleskine. Wahałam się nad wersją z małym księciem albo myszką Minnie, ale róż podobał mi się już od dawna, więc doszłam do wniosku, że to jego kolej. Myszka i książę będą musieli poczekać :)


5. Gdy powąchałam te perfumy, wiedziałam, że tak chcę pachnieć w święta. Jak pomyślałam tak zrobiłam, perfumy zakupiłam i używałam ich każdego dnia świąt. 6. Bardzo lubię spacery w czasie przedświątecznym, starówka jest wtedy tak ładnie przystrojona, można znaleźć świąteczne stragany z rękodziełem i regionalnymi smakołykami. Pachną grillowane oscypki i grzane wino. Tutaj zdjęcie z naszego rodzinnego spaceru. 7. Kawa z koleżanką. Rzadko mam okazję spotkać się na babskie pogaduszki i bardzo doceniam takie chwile. Pomarańczowa kawa pyszna i te urocze błękitne gwiazdki!! 8. A tutaj zawartość białego pudełeczka ze świątecznymi perfumami, Collection Extraordinaire Orchidee Vanille marki Van Cleef & Arpels. Zawierają takie składniki, jak: mandarynka, liczi, gorzki migdał, ciemna czekolada, róża bułgarska, fiołek, wanilia, cedr, fasolka tonka, białe piżmo i kwiat wanilii. Przepiękne, bardzo, bardzo waniliowe, jeśli lubicie ten aromat, koniecznie je powąchajcie.


9. Świąteczna paczka prezentowa od Alinki. Dostałam zestaw trzech limitowanych masełek do ciała Alverde. Dwie kule do kąpieli Lush: Sakura i Granny Takes A Dip. Ślicznie pachnąca odżywka do paznokci Alverde. I smakołyki, czekolada ze stewią, nie ma jej na zdjęciu, bo została szybko zjedzona i herbatki. Większość tych rzeczy możecie podejrzeć na blogowym kalendarzu adwentowym, KLIK, KLIK, KLIK10. Teraz czytam i przyznaję całkiem mi się podoba :) Planuję dokładniejszą recenzję na blogu, jak tylko skończę. 11. Niespodzianka świąteczna od mojej najlepszej na świecie sąsiadki. Koszyczek uplotła sama! Koszyczki i inne cuda, które wykonuje możecie podejrzeć tutaj KLIK. 12. I na koniec małe zakupy w Kiehl's, kultowy koncentrat na noc i kremidło nawilżające.

Pozdrawiam cieplutko


34 komentarze:

  1. Mnie koncentrat na noc zapycha niestety :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzję Kiehl's :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa, czy ten olejek do paznokci się sprawdzi. Nigdy nie używałam, ale pomyślałam, że Ciebie zaciekawi :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaciekawił mnie. Jest dużo lepszy niż odżywka Bio2You, jaką właśnie skończyłam.

      Usuń
  4. Ale świetne prezenty!

    Zaciekawiłaś mnie tym zapachem. Też mam zapachy na Święta, miałam o nich nawet wpis zrobić, ale nie zdążyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie są Twoje zapachy na święta? Szkoda, że nie napisałaś, kocham takie posty ;)

      Usuń
  5. Chce ci powiedziec, ze przez ciebie wpadłam w szał perfumowy. Mam ochotę kupic wszystkie z tych co pokazalas. Tylko najgorsze jest to, ze nie mam pojecia gdzie je kupic : ( ten zapach świąteczny tak przyciaga! Ten zestaw od męża No genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma jak perfumowe szaleństwo :) Co do miejsc zakupu, świąteczna wanilia jest dostępna w Polsce tylko w Sephorze w Arkadii w Warszawie.Nie wiem jak z dostępnością poza Polską. Mona di Orio jest na galilu.pl Są chyba nawet jeszcze takie zestawy. A Or Du Serail na moodscentbar.com
      Tylko, że nie wiem, czy Ty ewentualnie szukałabyś ich w Polsce..

      Usuń
  6. Cuda i cudeńka! Perfumy przednie! Szkoda, że nie mam czasu wybrać się do Mood Scent Baru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdzie na to pora w pięknym i fantastycznym 2015 roku!

      Usuń
  7. Vanille Orchidee są na mojej liście zapachowych chciejstw ;) mam zamiar je sobie sprawić na urodziny ;) To naprawde piękna wanilia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja opierałam się jakiś czas książce Lewandowskiej,ale w końcu dzisiaj ją kliknęłam.Obym nie pożałowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, chętnie bym wypróbowała większość z tych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też starówka w grudniu jest tak pięknie przystrojona, że nic tylko spacerować. Pomarańczowej kawy jeszcze nie piłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podają taką w Costa Coffee, jakbyś miała ochotę spróbować ;)

      Usuń
  11. Świetne prezenty - zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Książkę Ani L. chcę ... :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna lektura, dużo ciekawych informacji, piękna szata graficzna, polecam :)

      Usuń
  13. Lewandowska bleee -.- bardzo dobre prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne prezenty, zazdroszczę ;D Ciekawi mnie ten zapach od Naomi Goodsir ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sąsiadka ma talent :) Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pokaż koniecznie z bliska Tomaszka :) Choć jestem pewna, że wygląda obłędnie, to chętnie go popodziwiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)