piątek, 2 stycznia 2015

Postanowienia i plany na rok 2015

Witajcie Kochani!
Zgodnie z obietnicą, po rozliczeniu zeszłorocznych postanowień (klik), przyszła pora na wyznaczenie nowych planów.

Jak zwykle przystępuję do ich realizacji pełna pozytywnej energii i zmotywowana do działania.  Uwielbiam ten noworoczny entuzjazm, który pomaga nam zacząć od nowa.
Poniżej moja lista:


Oczywiście postanowiłam dokładnie zaplanować realizację każdego z punktów. Metoda małych kroków i konkretny, szczegółowy plan, idealnie się sprawdzają w realizacji noworocznych celów.

1. Żyć zdrowo, czyli żyć aktywnie, dbać o siebie, o swoje ciało i umysł. Ten punkt od kilku lat pojawia się regularnie na liście moich postanowień. I mimo iż różnie bywa z jego realizacją, z uśmiechem zapisuję go jeszcze dziś. Wychodzę z założenia, że nawet jeśli nie uda nam się trwale przestawić się na zdrowy tryb życia, to każdy tydzień który przeżyjemy "zdrowo" to inwestycja dla naszego organizmu, która będzie procentować w przyszłości. Bo przecież lepiej uprawiać sport, dbać o dietę przez cztery miesiące w roku i zafundować sobie dłuższa przerwę, niż nie próbować wcale. Co konkretnie zamierzam w tym temacie, pokażę niedługo na blogu, rąbka tajemnicy uchyliłam już na facebooku. Kto wie, może skorzystacie z moich pomysłów? :)


2. Kolejny punkt, który mam zamiar dokładnie opisać na blogu, dlatego teraz nie będę za bardzo się rozpisywać. Nie bez przyczyny kupuję te wszystkie blogerskie książki o sztuce ubierania się. Już  niedługo dowiecie się więcej...

3. Chcę nie tylko podróżować. Chcę cieszyć się życiem, próbować nowych rzeczy, odwiedzać nowe miejsca. Organizować weekendowe wypady z rodziną, zaplanować wakacje. Po prostu poznawać świat i korzystać z każdego dnia. 

4. Zacznę od wywołania zdjęć i oprawienia ich w ramki. Od tak dawno się do tego zbieram! Wiadomo, że generalnego remontu nie przeprowadzę, ale mam zamiar zadbać o szczegóły. Już nawet zamówiłam jeden obraz :) 

5. Od kilku lat próbuję oszczędzać i nie wychodzi, dlatego postanowiłam inaczej podejść do tematu. Ten punkt  nie będzie się sprowadzał tylko do wykonania przelewu na konto oszczędnościowe. Chcę stworzyć plan oszczędzania, przeanalizować domowy budżet i poszukać nowych sposobów na oszczędzanie, których wcześniej nie próbowałam, a sprawdziły się u innych.

Jestem bardzo ciekawa jakie są Wasze plany? Może mamy jakieś punkty wspólne? Jeśli publikowałyście na ten temat posta na blogu, śmiało wstawiajcie linki. Zajrzę do Was na pewno :)


39 komentarzy:

  1. Chyba sama mogę podpisać się pod tymi planami. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nic nie planuję, bo doskonale wiem, że większość się nie uda :) Mam niby kilka postanowień, ale zobaczymy, czy w ogóle coś z nich wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! Życzę wytrwałości w realizacji celów i postanowień! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo tak, moje finanse też przydałoby się zorganizować, a wydatki zminimalizować . Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oszczędzanie echhhh skąd ja to znam :)
    Powodzenia i wytrwałości. Ja w dzisiejszym poście wypisałam swoje kosmetyczne postanowienia, jeśli jesteś ciekawa to zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie, zajrzę z przyjemnością :)

      Usuń
  6. Jeśli chodzi o kosmetyczne postanowienia to mam nadzieję, że uda mi się wreszcie zacząć codziennie balsamować ciało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten punkt też się u mnie znalazł. To dla mnie jeden z elementów nr 1 ;)

      Usuń
  7. Powodzenia :) Ja nie robię postanowień :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w osiągnięciu zamierzonych celów. Ja już od jakiegoś czasu przestałam tworzyć taką listę postanowień bo ciężko mi było ją zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie co roku taką tworzę, bo co roku coś mi się udaje :)

      Usuń
  9. Zyczę przede wszystkim wytrwałości w postanowieniach :) Mam w sumie podobne plany, niektóre zrealizowałam juz w połowie w 2014 roku, a Nowy Rok będzie kontynuacją i polepszaniem tego co już zaczęłam :) Np. schudłam 5 kg ale po świętach i po paru miesiącach bez treningu zostało tylko 3 kg zrczuconej wagi co i tak jest sukcesem.
    Zapraszam Cię na mojego bloga- może tam znajdziesz motywację :) Napisałam plan oszczędzania do którego Cie również namawiam, bo jak narazie wychodzi mi i mam coraz więcej pieniędzy dzięki temu ;) Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, już odpaliłam stronę z Twoim blogiem i troszkę tam pomyszkuję :)
      Tobie również powodzenia, obyś nie zeszła z obranej ścieżki i cieszyła się pozytywną energią.

      Usuń
    2. Dzieki Kasiu ;) i Zapraszam do siebie ;)

      Usuń
    3. Już się tam rozgościłam ;)

      Usuń
  10. 1 i 4 :0 z oszczędzaniem nie mam problemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 to punkt, który pojawia się u wielu z nas :D

      Usuń
  11. Ja chciałabym przede wszystkim zacząć żyć zdrowo i zmienić choć trochę tryb życia i odżywiania. Póki co jednak myślę i planuję, zamiast szybko i skutecznie działać :/ ehhhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko nabierzesz ochoty, żeby myślenie zamienić w działanie, wiesz do kogo się zgłosić ;) Fajnie, że zaczęłaś o tym myśleć. To pierwszy, ważny krok do zmian.

      Usuń
  12. No to powodzenia! Mam nadzieję, że Ci się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w realizacji tych planów! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam takie marzenia. :) Życzę realizacji postanowień.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawiły mnie te sposoby oszczędzania. Choć sama jestem oszczędna chętnie poznam sposoby innych;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa, czeka mnie przeszukiwanie internetu i zdobywanie informacji :-)

      Usuń
  16. A wiesz, gdybym miała listę, wyglądałaby podobnie :) Marzę o prostym, zdrowy życiu - podróże, skromność w wydatkach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba nie mam natury minimalistki ;)

      Usuń
    2. Ja też nie, ale nie przeszkadza mi to pomarzyć ;)
      Francuski chic w ubiorze choćby - elegancja i minimalizm jak się patrzy :)

      Usuń
    3. Ubóstwiam francuski chic :D

      Usuń
  17. podobają ni się, mogę je podziekić z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo przemyślana i konkretna lista :) Ja swoje plany mam już w głowie poukładane, część nawet zaczęłam realizować, ale czas je w końcu spisać, żeby nie uciekły gdzieś w codziennym zamieszaniu. A Tobie życzę spełnienia w tym roku! Nie tylko postanowień, ale i siebie.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)