wtorek, 15 grudnia 2015

Nowości perfumowe grudnia

Hej, hej :) 
Przy okazji posta z prezentami od Mikołaja (KLIK), wspomniałam Wam, że dostałam jeszcze jeden pachnący, mikołajkowy prezent, który pokażę wraz z innymi pachnącymi nowościami. Dziś przyszła na to pora.

Poniżej cudowny upominek od męża. Zestaw moich marzeń! "Cały wszechświat perfumerii" zawarty w pięciu kultowych zapachach marki Diptyque
  • Tam Dao
  • Philosykos
  • Eau Duelle
  • Do Son
  • L’Ombre dans l’Eau


Perfumy znajdują się w pięknym pudełku z edycji świątecznej marki. Każdy z zapachów mieści się w fiolce z atomizerem (nie roll-onem o dziwo)  o pojemności 7,5 ml. I każdy z nich jest piękny. Kultowy figowiec w Philosykos, tuberoza owiana morską bryzą w Do Son, magiczny splot liści czarnej porzeczki i róży w intensywnym L’Ombre dans l’Eau. Złota wanilia w Eau Duelle oraz kremowy sandałowiec w Tam Dao. Bardzo, bardzo się cieszę, że należą do mnie.


Kolejny zapach, to pierwsze pełnowymiarowe perfumy jakie kupiłam w ciemno - Eclat d´Arpège od Lanvin. Kochani, zaczynam popadać w drugi etap perfumoholizmu! Pierwsze wrażenia są pozytywne, ale nie ma euforii. Docieramy się. Są zbyt nieuchwytne i zielono bzowe, a ja lubię ulotność zapachu zrozumieć i pochłonąć. Jestem jednak dobrej myśli.


Opróżniłam niedawno moją L'Imperatrice i czułam się bardzo nieswojo bez własnego flakonu. Musiałam szybko uzupełnić zapas. Z początkowo lekceważonej kompozycji, stała się moją wspaniałą, wieloletnią towarzyszką, przy której zawsze czuję się komfortowo. Wspominałam Wam, że  to właśnie Cesarzową wybrałam na swój ślub.


I na koniec również nieprzemyślany, ale mniej ryzykowny niż w przypadku Lanvin zakup. Z dwóch powodów: powąchałam go najpierw na blotterze i na skórze. Co prawda tylko raz, ale jednak. Oraz: kupiłam wersję podróżną o pojemności 10 ml w stosunkowo niskiej cenie (ok. 30 zł).
Jestem zadowolona w 200 % i zdecydowana na zakup pełnego opakowania. W liceum używałam kiedyś maseczki z Avonu z serii japońskiej z dodatkiem ryżu, której zapach ubóstwiałam. Shiro od Masaki Matsushima pachnie podobnie. Nutami głowy są kwiat bawełny (!) i cyklamen; nutami serca róża i irys; a nutami bazy świerk i białe piżmo. Kojące i łagodne. Mające w sobie świeżość  bawełnianej tkaniny, która suszyła się na słońcu.


To już wszystkie nowości. Do nowego roku obiecuję być grzeczna i więcej perfum nie kupię. Choć pachnąca chciejlista coraz dłuższa i dłuższa. Może niedługo ją pokażę na blogu, co Wy na to? Sporo się zmieniło od poprzedniej listy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)