niedziela, 10 lipca 2016

Nowości kosmetyczne i nie tylko - lipiec

Witajcie weekendowo,
Dziś mam dla Was lekki i przyjemny post z nowościami kosmetycznymi (plus dwie niekosmetyczne). Część produktów zaczęłam już używać, dlatego podzielę się pierwszymi wrażeniami  i opinią po pierwszych testach.

Zapraszam! :)


Zawsze mam w domu opakowanie suchego szamponu Batiste. Staram się sięgać po niego bardzo rzadko, bo nie chcę obciążać skóry głowy. Ale lubię świadomość, że w razie awarii mogę na niego liczyć. Marka wprowadziła na rynek bardzo dużo wersji zapachowych i jest w czym wybierać. Batiste jest teraz dostępna w większości drogerii i nie ma już problemów z dostępnością szamponów. Tym razem zdecydowałam się na Marrakech: "zaskakujące ziołowo-cierpkie otwarcie przywodzi na myśl sklep z egzotycznymi przyprawami w Casablance. Otacza nas wir aromatycznych herbat – czarnej, zielonej, Earl Grey – złamanych nutami róży, drzewa cedrowego, jodły balsamicznej i piżma". W praktyce nie jest już tak zaskakująco i zapach jest raczej płaski i nie tak ciekawy jak można sądzić po opisie. No cóż, będę próbować dalej :) Póki co nic nie przebiło mojego ulubionego kokosowego Tropical

Kolejny niezbędnik zwłaszcza w okresie letnich upałów to woda termalna Uriage. Tym razem zakupiłam największą pojemność 300 ml. Aplikuję ją przed lub zamiast toniku, rano i wieczorem oraz w ciągu dnia, gdy chcę się orzeźwić i schłodzić. 

Latem sięgam po cytrusowe i dodające energii zapachy żeli pod prysznic. Kneipp to marka, która łączy ciekawe składy z atrakcyjną ceną. Zdecydowałam się na aromatyczny płyn pielęgnujący pod prysznic Radość życia, który pachnie jak cytrynowy deser, rześko ale słodko i słonecznie. Żel zawiera olejki eteryczne z werbeny i cytryny, nie wysusza skóry i bardzo przyjemnie się go stosuje. Na pewno sięgnę po inne wersje zapachowe, zaintrygowały mnie zwłaszcza dwie: kwiat migdału oraz marakuja. Koniecznie zwróćcie uwagę na te produkty, są dostępne w drogeriach Hebe. Ich cena to ok. 18 zł za 200 ml.


Już od dłuższego czasu stosuję drugi krem marki MÁDARA. Tym razem jest to regenerujący krem na noc do wszystkich typów skóry. Jest on bogaty w antyokstdanty, zawiera ekstrakty z chmielu, kiełków jęczmienia i pomidora. Działa w czasie nocy stymulując odnowę komórkową, naprawiając uszkodzenia skóry i spłycając zmarszczki. Na razie nic więcej nie zdradzę, w najbliższej przyszłości pojawi się wyczerpująca recenzja. 

Krem do rąk Palmer's Coconut Oil Formula zapachem bardzo przypominam mi krem Laura Mercier, migdał z kokosem. Ale  nie kosztuje 90 zł,  tylko 10 i do tego ma dużo lepszy skład. Moje dłonie były w dramatycznym staniem po styczności z wodą w pracy i wreszcie krem Palmer's uporał się z przesuszoną i pękającą skórą. Myślałam, że będę musiała odwiedzić dermatologa, ale teraz na szczęście mnie to ominie. To już drugie opakowanie tego kremu, jakie stosuję. Uwielbiam go.

Sukcesywnie testuję mascary marki Physycinas Formula. 100% Natural Origin BBBigger! Better! Lashes! Mascara to drugi tusz marki, który zakupiłam. 100% wszystkich składników tuszu jest naturalnego pochodzenia, 70% organicznych. Kosmetyk zawiera m.in. wodę kokosową, peptydy z nasion grochu. Wydłuża, pogrubiają i zwiększa objętość rzęs, a przy tym ma działanie regenerujące, odbudowujące i wzmacniające. Niestety póki co nie sprawdza się tak dobrze jak poprzednik (klik). Ale może z czasem gdy nieco przyschnie będzie lepiej działał. Zobaczymy, na razie nie jestem zadowolona, ale może używam go zbyt krótko.


Wreszcie zdecydowałam się na zakup chwalonych ze wszelkich stron produktów marki Resibo. Na początek zdecydowałam się na  olejek do demakijażu, (jak on wspaniale pachnie!) oraz krem pod oczy. Jestem dosłownie po dwóch, trzech aplikacjach, więc za wiele jeszcze nie potrafię powiedzieć o działaniu, ale bardzo podobają mi się opakowania i póki co bardzo przyjemnie się używa. Na pewno będę chciała jeszcze zakupić serum tej marki, krem na dzień i na noc również mnie ciekawią, ale na razie używam innych kremów, więc jeszcze poczekam.


Po lekturze książki "Sekrety urody Koreanek" nabrałam wielkiej ochoty na koreańskie kosmetyki. Zresztą podejrzewam, że nie tylko ja ;) Póki co raczę się sporym zapasem próbek. Wstępnie myślałam o zakupie esencji, cytrynowego peelingu Mizon i wielu maseczek w płachcie. Gdy się już na coś zdecyduję, na pewno pokażę na blogu. Może znacie jakieś produkty koreańskie, które moglibyście mi polecić?


Poszłam do Hebe, żeby poszukać drogeryjnych odpowiedników masek w płachcie i zaopatrzyłam się w maskę aloesową marki L'biotica. Do tego dobrałam jeszcze hialuronowe płatki pod oczy i złuszczającą maskę do stóp.


Hialuronowe płatki już zużyłam i postanowiłam przetestować ich kolagenową wersję. Mile mnie zaskoczyło, że są aż trzy komplety w opakowaniu. Ale płatki nie do końca spełniły moje oczekiwania, są za grube i za mało nasączone esencją, używałam lepiej działających produktów tego typu. Przy okazji odkryłam, że w Hebe można zaopatrzyć się w skompresowane maseczki, których zwykłam używać do maseczek tonikowych, w bardzo atrakcyjnej cenie 4,99 zł za 12 szt. Przy kasie wypatrzyłam jeszcze maseczki Yoskine, nigdy nie miałam nic tej marki, jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą.


W TK Maxxie da się odczuć popularność koreańskiego trendu, sporo tam  maseczek koreańskich producentów. Zaopatrzyłam się w 5 masek w płachcie marki Essential Oils z ekstraktem z kokosa i masłem shea (25 zł za 5 szt) oraz w trzy etapowy rytuał pielęgnacyjny na usta marki Holika Holika (40 zł za trzy serie zabiegów). Zajrzyjcie koniecznie jeśli macie TK Maxxa w pobliżu. Ceny są naprawdę atrakcyjne. Wypatrzyłam jeszcze trzy przepiękne zeszyty, nie mogłam się im oprzeć :)


Pamiętacie mój wpis o herbatach Alveus - KLIK? Właściciele sklepu Vegenovo.pl, w którym dostępne są te pyszne herbaty, przesłali mi przesympatyczny upominek, herbatę Magiczny Ksieżyc z kawałkami pigwy, marchwi i jabłka, imbirem, trawą cytrynową, miętą, werbeną, żurawiną, płatkami malwy i chabru. Już ją piłam, smakuje i pachnie fantastycznie. Te herbaty są fenomenalne! A Vegenovo dziękują za cudowną niespodziankę :) 

To już wszystkie nowości i opinie, którymi chciałam się podzielić w dzisiejszym wpisie. Koniecznie dajcie znać, co Was najbardziej zaciekawiło, co znacie, co macie ochotę wypróbować. Życzę Wam relaksującej, spokojnej niedzieli


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)