poniedziałek, 7 stycznia 2013

WYWAZNIE FOTO - styczeń 2013

Wtajcie kochane,
Tak przyjemnie realizowało mi się TAG, It's only a picture..., że postanowiłam częściej zabierać się za podobne zadania fotograficzne. Poszperałam trochę w sieci i odnalazłam stronę www.senmai.pl, gdzie autorka Ula co miesiąc realizuje ze swoimi czytelnikami wyzwania fotograficzne. Niestety nie załapałam się na edycję grudniową, a szkoda tematy były cudowne.. Ale od stycznia ja również biorę udział. Może kiedyś cofnę się do archiwum senmai i dla własnej frajdy sfotografuję tematy ze starych wyzwań. Dzięki "It's only a picture", odkryłam jak bardzo kreatywne i przyjemne może być robienie zdjęć.
Poniżej styczniowe tematy wyzwania:


Oraz kilka wyjaśnień i informacji:

WYZWANIE FOTO zaczyna się w poniedziałek 7 stycznia i będzie trwało do niedzieli 13 stycznia włącznie (+ dodatkowe 2 dni na wstawianie linków)!
  • Trwa ono tylko 7 dni, więc jest krótkie i tym samym zachęcające do zabawy :)
  • Należy wstawić baner wyzwaniowy na swojego bloga (do pobrania na prawym bocznym pasku na stronie senmai.pl), na czas WYZWANIA.
  • Możesz robić zdjęcia aparatem fotograficznym lub telefonem komórkowym.
  • Każdego dnia robisz jedno zdjęcie związane z podanym na ten dzień tematem.
  • Nie czekaj zbyt długo z robieniem i ze wstawianiem zdjęć
  • Komentuj zdjęcia pozostałych uczestników – to zawsze sprawia ogromną przyjemność!
Podziel się z innymi uczestnikami Twoimi zdjęciami. Możesz zrobić to m.in.:
  • Na Twoim blogu (wstaw zdjęcie na własnym blogu, potem pod każdym postem na wyzwaniu senmai.pl – dopisz się do Inlinkz: wstaw link do Twojego artykułu ze zdjęciem)
Już wkrótce temat-zdjęcie z dnia pierwszego, "Ja".
Jak przedstawiłybyście siebie? Jeszcze nie wiem jak to zrobić.. Hmm..

Pozdrawiam
Kasia

9 komentarzy:

  1. Powodzenia! Bardzo fajna akcja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już wpadłam na pomysł pierwszego zdjęcia !! :)

      Usuń
  2. Świetna akcja, w lutym się na bank zgłoszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł, też się chyba dołączę!

    OdpowiedzUsuń
  4. jeżeli zdjęcie pt. "ja" to to co widziałam to Kochana zazdroszczę fotogeniczności = pieknee <3 Ja z chęcią dołączę po sesji :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdjęcie nie ja akurat robiłam, ale rozważam, czy go tu nie wkleić, bo Michał się spisał na medal :)

      Usuń
  5. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)