niedziela, 6 stycznia 2013

Troszkę nowości..

Kilka dni temu odwiedziłam z siostrą sklep Phenome.
Zakupiłam coś dla ciała:



Coś do twarzy plus dwie próbki:


Otrzymałam kartę honorowego członka klubu Phenome. To było bardzo miłe.


Siostra też zrobiła małe zakupy.

Kończy się weekend, co mnie trochę smuci. Jak go spędziłyście? Ja między innymi postanowiłam obejrzeć raz jeszcze wszystkie odcinki Harry Pottera. Dziś "Harry Potter i więzień Azkabanu". Z nowości weekendowych wzięłam sobie do serca noworoczne postanowienia związane z pielęgnacją włosów i pierwszy raz przeprowadziłam "olejowanie". Macie jakieś rady dla mnie, jaki plan pielęgnacyjny opracować, co jest ważne i co powinnam obowiązkowo w nim uwzględnić?

Ostatnia nowość, również inspirowana postanowieniami noworocznymi to moje osobiste książkowe wyzwanie. Alinka kochana zrobiła dla mnie listę książek, które jej zdaniem warto przeczytać. Oto one:

1. "Dotknięcie ziemi" Rani Manicka
2. "Skradzione dziecko" Keith Donohue
3. "Zawsze przy mnie stój" Carolyn Jess-Cooke
4. "Smak języka. Historia pewnej zemsty" Jo Kyung-Ran
5. "Sophie" Guy Burt
6. "Światła pochylenie" Laura Whitcomb
7. "Anioły muszą odejść" Konrad T. Lewandowski
8. "Kochałam Tyberiusza" Elisabeth Dored
9. "Przynęta" Jose Carlos Somoza
10. "Sny kota Warłapa" - SF Said
11. "Dziewczynka, która widziała zbyt wiele" Małgorzata Warda
12. "Której imię wymazano" lub "Papieżyca Joanna" Donna Woolfolk Cross
13. "Trędowata" Helena Mniszkówna
14. "Wszystko tylko nie mięta" Ewa Nowak
15. "Natalii 5" Olga Rudnicka

I już z mojej własnej inicjatywy koniecznie muszę przeczytać:


Oglądałam film i mnie absolutnie zauroczył. A Wam jak idzie realizacja postanowień noworocznych? Podjęłyście już jakieś działania?
Życzę Wam spokojnego wieczoru i dużo dobrej energii na nadchodzący tydzień.
Kasia










28 komentarzy:

  1. Gratuluję otrzymanaia karty;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz to taka zwykła karta jak i w innych sklepach. Żadne dodatkowe przywileje z posiadania jej nie wynikają. Ale i tak miło :)

      Usuń
  2. żadnej z powyższych książek nie znam, zapisuję sobie na karteczce, będę ich szukać dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisuj, zapisuj, Alina ma świetny książkowy gust :)

      Usuń
    2. Kasia mi słodzi, a ja się tylko trzęsę, czy aby na pewno się jej spodobają :).

      Usuń
  3. Ciekawa jestem szczególnie produktu Pore Minimizer z Phenome. Czekam na opinię jak już się z nim zapoznasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam ochotę na Harrego, chyba czas powtórzyć maraton :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również nic nie czytałam z tej listy- czas to zmienić ;)
    A co do karty- zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio miałam problem co przeczytać, teraz dzięki Alinie już go nie mam. Zyskałam mnóstwo ciekawych typów książkowych na kojene miesiące :)

      Usuń
  6. zaciekawiła mnie ta książka, nie mam nic z tej firmy :) jeszcze /;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koraliną? Cudna jest :) Co do Phenome, wszystko przed Tobą :)

      Usuń
  7. ale pyszności! już się nie mogę doczekać aż sama do Phenomka niedługo pójdę :D

    ja weekend spędziłam w łóżku, bo coś mnie wzięło :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowiej !! Ciekawe co sobie wybierzesz w Phenome :))

      Usuń
  8. Żałuję, że nie mam phenome pod ręką.
    Miłego seansu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z tych książek czytałam tylko "Dotknięcie ziemi" i uważam, że naprawdę warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest akurat pierwsze na mojej liści i od niego zacznę :)

      Usuń
  10. oo zaskoczyłąś mnie tą kartą bo przy ostatnich zakupach pani mi też coś założyła ale powiedziała, że ich sklep nie wydaje kart plastikowych w trosce o środowisko... ale może ty masz bo jesteś honorowych członiek a ja nie:( tylko jak to osiągnęłaś?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że uzbierałam odpowiednią ilość punktów za zakupy na swoim koncie, skoro dopiero je założyłaś, wszystko przed Tobą :) Ja konto mam już pół roku.

      Usuń
    2. aaaa to mnie troszkę uspokoiłaś :) ale skoro karta i tak nic nie daje to nic nie straciłam :D
      a w ogóle wybrałam już krem:D kupiłam Active :) poki co używam jeszcze próbki ale jest rewelacyjny :)

      Usuń
    3. Ciekawe jak Ci się Active spodoba, mam nadzieję że będziesz bardzo zadowolona :))

      Usuń
  11. Czekam na relację kremu i trzymam kciuki za wszystkie postanowienia noworoczne! ;) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a relację napiszę na pewno, tylko go lepiej poznam :)

      Usuń
  12. Nie czytałam niczego z tej listy, ale słyszałam o wielu pozycjach. Ja również mam wiele do nadrobienia w kwestii czytania, od kilku miesięcy nad tym pracuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)