sobota, 12 stycznia 2013

Styczniowe zakupy

Głównym celem moich styczniowych zakupów, było uzupełnienie zapasów kosmetycznych z zakresu pielęgnacji włosów. Już Wam wspominałam, że jednym z moich noworocznych postanowień jest poprawienie kondycji włosów.  Wkrótce, jak poukładam sobie wszystko w głowie, napiszę Wam jak będzie wyglądać, taki powiedzmy pielęgnacyjny plan odnowy.

Pierwsze kroki skierowałam do drogerii Superpharm, po maskę Biovax. Doskonale się złożyło, bo akurat były w promocji.


Wybrałam wersję Do Włosów Ciemnych. Pierwszy raz w Superpharmie dostałam próbki i to całkiem sporo.
Potem tradycyjnie Phenome, dla siebie kupiłam krem od oczy.


Dla Poli żel do kąpieli, mydełko miętowe dla męża. (Dziewczyny w Phenome nadal -40 % na cały asortyment!!)


Udało mi się uzbierać odpowiednią ilość punktów na koncie i dostałam w prezencie szampon i odżywkę, idealnie się to zgrało z moim planem odnowy włosów. Poprosiłam również o próbkę olejku do twarzy.


Alina zaraziła mnie miłością do zielonej herbaty. Może jeszcze nie jestem w niej "zakochana", ale piję codziennie i czerpię dużą radość z odkrywania smaków. Dlatego też następna w kolejce była herbaciarnia.


Zdecydowałam się na zieloną herbatę z poziomkami i kokosem oraz drugą z dodatkiem kwiatów wiśni japońskiej (pachnie bosko).
Może trochę nieplanowany, ale najbardziej satysfakcjonujący zakup.


 Już dziś wylądowała na moich włosach. Odżywka John Masters Organics, Cytrus i gorzka pomarańcza.
Na koniec wybrałam się do Rosmanna. Po drodze odwiedziłam sklep zielarski gdzie zakupiłam nasiona kozieradki (również potrzebne do mojego planu odnowy). Zakupiłam również odżywkę do pierwszego O w OMO (odżywianie, mycie, odżywianie), gdyż wszystkie moje odżywki są za dobre do pierwszego O.


A co w Rosmannie?
Ręczniki do twarzy, które polecała Obsession.


Olejek i żel pod prysznic Alterry.


Olejek Migdał plus Papaja, żel Kwiat neroli z Bambusem. Wiecie może, czy olejek z papai nada się do olejowania włosów?


Z potrzeby rozpieszczenia się Złote Płatki Pod Oczy, Prestige Cosmetics, a z czystej konieczności dezodorant Nivea, Pearl Beauty.
I na koniec Witaminowy Shot.


Wasze zdrowie!
Kasia
PS. Ten shot wcale nie był na koniec, przyszła do mnie wczoraj niespodzianka od firmy Charmine Rose, już wkrótce będę miała przyjemność testować ich Pomarańczowy Peeling do ciała. Pierwsze wrażenia, obłędny zapach.











32 komentarze:

  1. olejowałam włosy tym olejkiem alterry :) więc raczej się nadaje, nie zrobił mi na włosach wielkiego efektu wow, ale nic złego też nie zrobił.

    zazdroszczę odżywki JMO, jak tylko wykończę trochę moich zapasów to sobie ją sprawię :))

    co do herbaty to gorąco polecam różne wersje herbat biały, są delikatnie, słodki, uwielbiam je :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy białe herbaty są również zdrowe?

      Usuń
    2. pewnie! są najdelikatniejsze i zawierają mnóstwo antyoksydantów! I nie wysuszają tak jak czarna czy zielona :)

      Usuń
    3. ach, i lecę jutro na zakupy do Phenome :)

      Usuń
  2. O, a ja nie nic nie wiedziałam że jest taka zniżka w Phenome. -40% na cały asortyment?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kasiu na wszystko, bodajże oprócz świec sojowych.

      Usuń
  3. Ojj, będę musiała kupić te ręczniki do twarzy w końcu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś użyję pierwszy raz, fajnie że jest coś takiego :)

      Usuń
  4. a do kiedy ta zniżka w Phenome? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam dokładnie, ale wydaje mi się że do końca stycznia powinna trwać. Miała być tylko do 31 grudnia, ale przedłużyli na styczeń.

      Usuń
  5. Bardzo lubię ten żel z Alterry :)). Bardzo ładne zakupy :). Co będziesz robiła z tymi nasionami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyrządzę z nich napar, który będę wcierać codziennie w skórę głowy, żeby przyspieszyć ich wzrost i zniwelować wypadanie.

      Usuń
  6. Zakupy na bogato :D Świetny zapas na długi czas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorąc pod uwagę moją silną motywację do dbania o włosy, mogą skończyć się szybciej niż mogłabym przypuszczać :)

      Usuń
  7. Tez kupilam te reczniki polecone przez Obsession :P
    Ciagle kusisz kosmetkami Phenome... szkoda ze nie mam do nich dostepu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A używałaś już tych ręczników?

      Usuń
    2. Tak, niezle sa :) Ja bardzo czegos takiego potrzebowalam. Zawsze wycieralam twarz recznikiem papierowym takim kuchennym, ale sie rozpadal, a tu takiego problemu nie ma. Tylko szkoda, ze nie sa wieksze...

      Usuń
  8. ja oleluje Allterą. Ten zapach jest boski:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem jak pachnie, bo na razie używam innego olejku, ale cieszę się, że będzie bardzo ładny :)

      Usuń
  9. Ja też nie wiedziałam, że w Phenome takie obniżki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są, są, też byłam mile zaskoczona, że ciągle trwają. Zważywszy, że skończył mi się krem po oczy i kupienie go 40% taniej było dość przyjemne :)

      Usuń
  10. jestem bardzo ciekawa działania kozieradki, ale póki co mam wcierkę jantar, więc nie będę za dużo mieszać - kiedyś na pewno wypróbuję :) co do herbatek, to u mnie od świąt gości laponia - przepyszna, słodka i wyjątkowo świąteczna. przy metodzie omo, do pierwszego odżywiania używam tanich odżywek isany, u mnie sprawdzają się nieźle, czasem również w czasie drugiego używania z nich korzystam.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaką odżywkę Isany polecasz? Też sobie zamówiłam Jantar. I chyba od niej zacznę wcieranie, kozieradka sobie poczeka.

      Usuń
  11. muszę się chyba wreszcie skusić na coś z Phenome :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawią mnie produkty z Phenome, nigdy nie miałam styczności z tą firmą, a widzę, że mają świetne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mają wiele dobrych produktów i przede wszystkim świetne składy.

      Usuń
  13. Udane zakupy, chętnie podkradłabym niemal wszystko, a szczególnie Phenome ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam zakupy kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)