środa, 2 stycznia 2013

Kosmetyczne (i nie tylko) postanowienia na rok 2013

Witajcie Kochane!
Jak co roku, stworzyłam sobie listę postanowień noworocznych. W zeszłym roku udało mi się wywiązać z wszystkiego, co sobie założyłam. Może trochę obniżyłam loty wraz z przyjściem zimy, ale mam zamiar odzyskać werwę i poczucie wewnętrznej harmonii. Nowy Rok to przecież najlepszy moment, żeby dać sobie kolejną szansę.


A co Katarzyna postanawia w roku 2013?

  1. Przede wszystkim zadbać o zdrowie, czyli odpowiednio się odżywiać, pić dużo wody niegazowanej i regularnie uprawiać sport. Oprócz biegania, zapisać się na fitness, żeby nie poprzestać tylko na jednym rodzaju aktywności fizycznej. Idealnie byłoby gdybym mogła na zajęcia zapisać się równolegle z Polunią. Czyli ja na aerobiku, a ona w tym samym czasie na zajęciach tanecznych. I uprawiać sport co najmniej cztery razy w tygodniu!!
  2. Pamiętać o regularnej pielęgnacji, codziennie balsamowanie ciała, peeling i maseczka 1-2 na tydzień, mani, pedi. Przywrócić dawną świetność moim biednym włosom. W miarę możliwości korzystać z kosmetyki naturalnej. Starać się wyglądać tak ślicznie, jak tylko potrafię najbardziej. Latka lecą, kwiat mojej urody jest teraz w pełni rozkwitu, lepiej już nie będzie, hehe :P   
  3. Poznawać kanon literatury i filmu. Jest tyle świetnych książek i filmów, a ja boję się, że umrę i nie zdążę tak wiele przeczytać i obejrzeć. Dlatego nie mogę się lenić i muszę obcować z tym, co piękne, żeby ominęło mnie jak najmniej.
  4. Częściej się uśmiechać, cieszyć życiem. Próbować nowych rzeczy, odwiedzać nowe miejsca. I nie odkładać realizacji marzeń na później. Teraz jest na nie czas. 

Więcej postanowień nie zdradzę, to moja słodka tajemnica.
A Wy co sobie postanowiłyście? Jestem bardzo ciekawa :) Jak pisałyście na ten temat u siebie na blogu poproszę o linka, z miłą chęcią zapoznam się z Waszymi wpisami.
Ściskam
Kasia


23 komentarze:

  1. Życzę Ci siły i wytrwałości w realizacji postanowień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak trzymaj Katarzyno imienniczko moja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę powodzenia i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja trzymam kciuki za Twoje postanowienia (i za kilka swoich też ;)są podobne do Twoich, więcej ruchu, mniej czekolady, dbanie o ciało i włosy i kilka bardziej prywatnych) Wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę ci żeby wszystkie twoje marzenia i postanowienia się spełniły ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nic oficjalnie nie postanawiam, bo i tak nic z tego nie wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak nie wyjdzie, to nie szkodzi, może w 2014 się uda. To właśnie próbowanie zbliża nas do celu :D

      Usuń
  8. Ja bym bardzo chętnie przeczytała post z tymi książkami i filmami, które tak bardzo chcesz zaliczyć :)).
    Moje postanowienia są ciągle niesprecyzowane :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę o takim poście. I chętnie skorzystam z Twoich sugestii, po "Matce Ryżu" idę za Tobą w ciemno!

      Usuń
    2. Mam więc nadzieję, że nie zawiodę :).

      Usuń
  9. Ja postanowiłam mniej się denerwować :)
    Trzymam kciuki za Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wobec tego dużo spokoju dla Ciebie Kejmi :* Dziękuję !

      Usuń
  10. oj żebyś Ty wiedziała ile ja mam postanowień ;P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)