czwartek, 17 stycznia 2013

Złote Płatki pod Oczy - PRESTIGE COSMETICS

Niedawno zakupiłam w Rossmannie Złote Płatki pod Oczy, HYALURONIC REPAIR, marki Prestige Cosmetics. Pomyślałam, że delikatnej skórze pod oczami, przyda się coś więcej niż tylko krem, że trzeba wzbogacić dotychczasową pielęgnację o nowe elementy.


Zadaniem Złotych Płatków jest intensywna regeneracja i głębokie odżywianie skóry oraz rozjaśnianie cieni pod oczami i redukcja opuchnięć.


Mają również działać przeciwzmarszczkowo, poprawiać napięcie i nawilżenie skóry, spłycać zmarszczki oraz opóźniać powstawanie nowych. Dodatkowo drobinki złota mają rozświetlać skórę oraz wzmacniać jej strukturę.
Zerknijcie proszę na skład:


Mamy tu ekstrakt z alg, chitosan, kolagen, mech irlandzki, kwas hialuronowy, olejek lawendowy i złoto.
Jak się ich używa? Należy je wyjąć z opakowania, co przyznam nie było takie proste i musiałam włożyć sporo siły, żeby oddzielić folię od plastiku .


Później jest już prosto, nakładamy je na oczyszczoną skórę pod oczami i zostawiamy przez 30 minut. Po upływie wyznaczonego czasu ściągamy płatki, a pozostałości żelu delikatnie wmasowujemy w skórę.
Płatki są mięciutkie i bardzo śliskie, dlatego lepiej usiąść grzecznie w jednym miejscu, żeby nie spłynęły nam z twarzy. Trzymają się twarzy dość dobrze, nie musimy leżeć, ale gwałtowne ruchy nie są wskazane.


To było bardzo przyjemne 30 minut, płatki w miły sposób chłodzą skórę. Czułam się zrelaksowana i ukojona. Nie wywołały u mnie żadnego podrażnienia, pieczenia, czy dyskomfortu. Po ich zdjęciu skóra była wyraźnie nawilżona, a zmarszczki wygładzone. Nie mam cieni pod oczami, więc nie wypowiem się na temat efektu rozjaśniającego.
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona ich działaniem i widocznym efektem!! Na pewno będę jeszcze je kupować i fundować skórze pod oczami przynajmniej raz na tydzień takie chwile przyjemności.
Płatki kosztowały ok 7,50 zł. Absolutnie warto.
A Wy stosowałyście kiedyś te lub inne płatki hydrożelowe pod oczy? Polecacie jakieś?
Pozdrawiam
Katarzyna






18 komentarzy:

  1. nie stosowalam jeszcze ale chyba sie skusze na te prezentowane przez Ciebie;)
    zapraszam na rozdania;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosuję takie płatki z Perfecta i bardzo je lubię, te złote przy następnych zakupach wrzucę do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wrzucę Perfecty :) Są do kupienia w Rossmannie, czy w Naturze?

      Usuń
  3. Fajne sa te platki, czasami je uzywam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecnie mam płatki pod oczy z marion i też są całkiem dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. brzmi fajnie... muszę sprawdzić na sobie jak na cienie działają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz mi koniecznie czy pomogły, będę miała pełny obraz działania :))

      Usuń
  6. Wyglądają fajnie, ale mi na razie nic takiego nie trzeba :))

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze słyszę.. ale jakiś efekt zauważalny gołym okiem był?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zauważyłam :) Takie wypoczęte oczęta, skóra gładsza i bardziej napięta. Wiadomo, że to nie botoks, ale widziałam efekt.

      Usuń
  8. Ją po uzyciu dostalam uczulenia na calym ciele. Wizyta u dermatologa 100 pln i leki kolejne sto pln. Dzięki nigdy więcej . Leczenie trwa już miesiac . Odradadzam . Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po użyciu w okolice oczu uczulenie na całym ciele? Naprawdę musiał Ci jakiś składnik zaszkodzić. Ja używałam ich już wiele razy i nigdy nic się nie stało, ale nie jestem też posiadaczką wrażliwej skóry i mnie bardzo rzadko coś uczula.

      Usuń
  9. Też używam tych płatków. Kupiłam je po przeczytaniu dobrych opinii w necie i faktycznie - wszystko się potwierdziło :-) Mam problem z cieniami pod oczami i w zasadzie po jednej aplikacji cienie są rozjaśnione, a skóra fajnie napięta. Do tego te drobinki złota sprawiają, że jakoś spojrzenie jest takie rozświetlone.
    Fajna jest też konsystencja tych płatków, podczas aplikacji można się super zrelaksować.
    Ja polecam. Już kupiłam sobie tą drugą wersję, białych płatków.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)