wtorek, 29 stycznia 2013

Denko styczeń 2013 oraz klika słów o lutowym WYZWANIU FOTO

Po skromnym grudniowym denku zaskoczona jestem obfitością pustych opakowań w styczniu.
Zdecydowana większość to produkty marki Phenome.


O wszystkich Wam już pisałam, nie ma sensu pisać tego samego raz jeszcze, dlatego podaję od razu odnośniki do recenzji.
Zebrało się też sporo drobiazgu.


Na szczególną uwagę zasługuje maska do włosów Karite, Rene Furterer (to ta mała, zielona tubka po prawej stronie).  Planuję zakupić pełnowymiarowe opakowanie, bo super odżywia i nawilża włosy, prześlicznie pachnie. Ma też, przyjemną, puchatą konsystencję.


Trochę większe gabarytowo drobiazgi z różnych Glossy Boxów. Suchy szampon Batiste wersja wiśniowa. W wielkim skrócie, to najlepszy suchy szampon jaki miałam, dlatego zdecydowałam się na zakup pełnego opakowania. Obiecuję Wam pełną recenzję i więcej informacji na temat tego produktu już wkrótce. 
Krem pod Oczy Hydrating Eye Cream, nic szczególnego, na pewno go więcej nie kupię. Krzywdy mi nie zrobił, ale nie zapewniał niestety wystarczającego nawilżenia. 
Drenujący Koncentrat Antycellulitowy Tołpy, opakowanie było za małe, żebym zdążyła zaobserwować efekty, ale bardzo niewygodnie się aplikuje, zwłaszcza gdy mamy mniej produktu w butelce, musiałam układać go pod różnym kątem, żeby udało się psikając wydobyć płyn.


I dwa ciekawe produkty z Biochemii Urody. Hydrolat lawendowy, na zdjęciu pudełko po hydrolacie z kwiatu pomarańczy, gdyż został on przelany do szklanej butli, w której przechowywałam lawendowy. Lawendowa wersja hydrolatu pachnie ślicznie, ten zapach działa na mnie bardzo relaksująco. Używałam go głównie jako toniku i czasem do rozrabiania maseczek.
Mleczko Jedwabne do włosów, więcej informacji na jego temat tutaj.

Wyjątkowo jak na mnie pojawia się kolorówka.


Dwa tusze do rzęs. Maybelline Volum Express Mascara i miniaturka High Impact Mascara Cliniqua. Maybelline używam od dawna, stosowałam go jeszcze jako nastolatka, jest niedrogi, ale ślicznie podkreśla moje rzęsy, nie osypuje się, daje taki efekt jak wysokopółkowy tusz, dlatego tak długo jestem mu wierna.
Karmelowo, migdałowe mydełko w płynie Alverde, recenzja tutaj.


Orzeźwiający Balsam do Stóp Pat & Rub z żurawiną i cytryną.


I na koniec Lush.


Czyścik do twarzy Buche de Noel i dwie folie :) po masełku do ciała King of Skin oraz kostce do masażu Soft Coeur.
A jak idzie Wam denkowanie w pierwszym miesiącu 2013 roku?
Ściskam
Kasia

PS. Na blogu Sen Mai pojawiły się tematy z lutowego Wyzwania Foto. Oczywiście biorę udział.

Parę wyjaśnień, co do tego wyzwania:
  • Trwa ono tylko 7 dni, więc jest krótkie i tym samym zachęcające do zabawy :)
  • Wstaw proszę baner wyzwaniowy na Twojego bloga (do pobrania na prawym bocznym pasku), na czas WYZWANIA.
  • Możesz robić zdjęcia aparatem fotograficznym lub telefonem komórkowym.
  • Każdego dnia robisz jedno zdjęcie związane z podanym na ten dzień tematem.
  • Nie czekaj zbyt długo z robieniem i ze wstawianiem zdjęć
  • Komentuj zdjęcia pozostałych uczestników – to zawsze sprawia ogromną przyjemność!
A poniżej lista tematów lutego. Podobają mi się o wiele bardziej niż w styczniu.


WYZWANIE FOTO zaczyna się w poniedziałek 4 lutego i będzie trwało do niedzieli 10 lutego włącznie (+ dodatkowe kilka dni na wstawianie linków)
Zachęcam do zabawy. Można poznać dużo przemiłych osób i obudzić w sobie nowe pokłady kreatywności.

29 komentarzy:

  1. spore denko :) u mnie troszke mniej bylo :P
    podoba mi sie to wyzwanie foto na luty, moze wezme udzial...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyzwania foto są bardzo fajne :) Trzeba wysilić wyobraźnie i można zobaczyć kilkadziesiąt podejść do jednego tematu.

      Usuń
  2. No no! Denko spoooore :D

    Ja tez się zastanawiam nad tym wyzwaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fju fju a ja myślałam, że zrobiłam duże denko w tym miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tych produktów:) Produkty Phenome są naprawdę świetne

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję zużyć :) u mnie zdecydowanie mniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może luty będzie lepszy :) Trudno o dwa super denka z rzędu, tak mi się wydaje :)

      Usuń
  6. Postarałaś się z tym denkowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne denko :). Zużywanie rzeczy jest przyjemne :).
    Już się nie mogę doczekać poniedziałku i rozpoczęcia wyzwania :)). Dziś wymyśliłam, co zrobię odnośnie pasków :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jeszcze przyjemniejsze jest kupowanie następców :) Muszę Cię później wypytać o te paski ;)

      Usuń
  8. Chętnie bym wypróbowała suchy szampon Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jest skuteczny, duża gama zapachów, i nie jest drogi :)

      Usuń
  9. Dużo dużo tego tak samo jak i u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście poleciałam podejrzeć, imponujące denko :)

      Usuń
  10. Ale zebralas :) i ile Phenomkow :D

    OdpowiedzUsuń

  11. buche de noel pachnie bajkowo! jak swiateczny makowiec, kocham :)wykonczylam go chyba w miesiac po zakupie :D hydrolat lawendowy tez lubie, zdenkowalam go kilka dni temu ale nie wiem czy kupie ponownie.. to samo z high impact - fajna maskara, ale nie rewelacyjna tak zeby do niej wracac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, zapach "buche" jest magiczny. Ja też prędko nie kupię hydrolatu z lawendy, muszę jeszcze przetestować wiele innych. High impact cały czas trafiają do mnie miniaturki, to zużywam, ale sama nie kupię raczej.

      Usuń
  12. Spore denko!:) Zazdroszczę, bo mi poszło wyjątkowo słabo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie słabiutki był grudzień, więc u Ciebie na pewno będzie w lutym :)

      Usuń
    2. *Lepiej :) (zjadło mi słówko)

      Usuń
  13. Dużo tego Kochana :) Buszek skończony :(( ukochany. Czekam z utęsknieniem do przyszłych świąt bożego narodzenia - na pewno się w niego zaopatrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo chciałabym spróbować tego nowego z karmelem i pop cornem, są podobno równie fajne :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)