wtorek, 8 stycznia 2013

Mydło w płynie migdał, karmel - ALVERDE

Witam!
Dziś słów kilka o pewnym ślicznie pachnącym mydle do rąk marki Alverde.


To jeden z prezentów świątecznych od mojej siostry, z limitowanej świątecznej edycji migdał z karmelem.
Mydełko ma pojemność 300 ml, praktyczne opakowanie z wygodną pompką.
Kolor płynu pomarańczowy.


Jest bardzo delikatne, łagodnie czyści i pielęgnuje dłonie. Myje nim również ręce moja trzyletnia córka. Nie podrażnia, nie wysusza i prześlicznie, słodko, ciepło, karmelowo pachnie.
Dzięki niemu taka zwykła czynność jak mycie rąk stała się moją małą przyjemnością.
Kolejnym atutem jest przyjazny skład, mydło jest odpowiednie również dla wegan.


Na Allegro można je kupić za około 10 zł, ale jeśli ktoś będzie miał okazję nabyć je w niemieckiej drogerii zapłaci około 1,35€.
Mała rzecz, a cieszy :)
A Wy czego używacie do mycia rąk?
Pozdrawiam i miłego wtorku!
Kasia






22 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe- skusze sie a niego następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Migdał z karmelem? brzmi cudownie;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach musi być słodki! ;) Ja się teraz przymierzam do pianek z Bath&Body Works, do kosmetyków Alverde nie mam niestety dostępu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam o tych piankach :) Na pewno kiedyś je przetestuję.

      Usuń
  4. Ahhhhh, zachęcający post :D ja na razie poszukuje intensywnie Balei, znalazłam już koło siebie stoisko z niemiecką chemią i jest! Teraz czas na poszukiwania Alverde, ale podejrzewam, że to będzie mniej udane :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie teraz mam chrapkę na markę Balea, może dlatego że nigdy nic nie używałam tej firmy :)

      Usuń
    2. Ja jestem fanką szamponów. Teraz mam żel pod prysznic, który wygrałam w rozdaniu i on tak pięknie pachnie.. szok :D

      Usuń
    3. Balea ma cudowny żel pod prysznic z czekoladą i figą, polecam :)

      Usuń
    4. Musi bosko pachnieć :))

      Usuń
  5. Ja ostatnio używam pianek z Bath&Body Works. Mydło z Alverde musi pięknie pachnieć. Ostatnio polubiłam tą markę. Szkoda, że nie ma jej u nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie ma Alverde, Lusha i Balei (chyba tak to się odmienia ;P)

      Usuń
  6. musi pachnieć obłędnie! :) mniam
    ja ostatnio zaprzyjaźniłam się z piankowymi mydłami BBW :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, kupowałaś je przy mnie, czyli zadowolona jesteś :) Też je nabędę na pewno :)

      Usuń
  7. Ostatnio przechodziłam obok niego, ale w końcu wzięłam malinową Baleę...trochę szkoda, ale kiedyś to nadrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wolę mydło w płynie niż w kostce, bo jest bardziej higieniczne i mniej z nim zamieszania (mydelniczka, piana na zlewie itd.). a ten zapach musi być świetny!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, mydło w płynie jest dużo praktyczniejsze zwłaszcza przy małym dziecku, któremu kostka często ucieka z rączek :)

      Usuń
  9. Lubię ich mydła :). Choć z poprzedniej limitowanki o zapachu mango nie podobało mi się jako zapach i też mam wrażenie, że myło dość słabo w porównaniu z tym z jeszcze wcześniejszej edycji - mięta i bergamotka :). Ten zapach bardzo lubię i zużywam drugą połowę opakowania. Nie to co to nieładne mango ^^. Twoje ładnie pachnie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięta i bergamotka musiała pachnięć pięknie :)

      Usuń
  10. Chętnie by się na niego skusiła :) Na pewno pięknie pachnie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)