środa, 9 stycznia 2013

Sugar Scrub - LUSH

Sugar Scrub marki Lush, to kostka myjąca, która oprócz usuwania martwego naskórka ma pomóc nam w pozbyciu się cellulitu. Zawartość świeżego imbiru poprawia krążenie, olejek z kopru włoskiego działa antycellulitowo, wspomaga usuwanie toksyn ze skóry a zapach olejku lawendowego działa relaksująco.


Sposób użycia: masować delikatnie mokrą skórę, nie zamaczać kostki w wodzie. Ja próbowałam najpierw wykonań masaż trzymając kostkę w dłoni, ale tak wykonany peeling był dla mnie zdecydowanie za ostry, dlatego pokruszyłam kawałek w dłoni i otrzymanymi okruszkami wykonałam masaż.


Kostka waży 100 g, zapłacimy za nią 2,75 £, czyli około 14 zł. Myślę że jest dużo wydajniejsza niż masełko King of Skin, czy kostka do masażu Soft Coeur tej samej firmy. Ale ja mam zamiar używać jej tylko na brzuch, nogi oraz pośladki. Jest tak ostra że nie wyobrażam sobie, wykonać nią peeling np dekoltu. To zdecydowanie najostrzejszy peeling jakiego używałam w życiu, trzeba stosować ją bardzo ostrożnie, bo można się podrapać.
Spodoba się wielbicielkom świeżych zapachów, kostka pachnie bardzo intensywnie, cytrusowo, miętowo, może delikatnie wyczuwam imbir. Kompozycja jest ciekawa i energizująca, choć ja preferuję bardziej słodkie i ciepłe zapachy.
Skóra po użyciu Sugar Scrub jest różowa i gładka. Ale jaka miałaby być po tej zielonej mini tarce. Ostry i skuteczny peeling dla "twardzielek". Co do właściwości antycellulitowych, szczerze wątpię, żeby peeling miał na to wyraźny wpływ.
Odradzam posiadaczkom skóry wrażliwej.
Stosowałyście kiedyś kostki peelingujące?
Pozdrawiam
Kasia







23 komentarze:

  1. ja te kochy zawsze rozłupuję i uzywam małego kawałka.. bo inaczej może rozpaść się w dłoni :) drapak nad drapakami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, ja jeszcze z Lusha nic nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głowa do góry, wszystko przed Tobą, możesz zacząć od jakiegoś maleństwa na Allegro :)

      Usuń
  3. OO, to coś dla mnie -uwielbiam takie mocne drapaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę delikatniejsze, ale nie można mu odmówić skuteczności :)

      Usuń
  4. Kuszą mnie produkty tej firmy :) A kostka wydaje się być fajna, bo lubię takie ostrzejsze peelingi, wtedy mam wrażenie, że działają ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię mocne zdzieraki, polubilibyśmy się;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym przetestowała,bo przydałby mi się na uda teki porządny zdzierak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że mamy dużo fanek ostrych peelingów :)

      Usuń
  7. Zaintrygowałaś mnie. Jak zwykle Lushem :D. Naprawdę kiedyś tam wparuję i coś kupię, choć zupełnie nie odczuwam takiej potrzeby, choć coraz większą chęć xD.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam! Jest mega mocny i dlatego nie używam go za często :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak raz na tydzień go będę stosować :)

      Usuń
  9. Nie znam. Pewnie dlatego, że mam wrażliwą skórę i wyczułam pismo nosem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam światecznego, lushowego zdzieraka w postaci mikołaja. Najlepiej się sprawdza do stóp. Dla mnie jest trochę za bardzo problematyczny w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam go używać do stóp, to genialne rozwiązanie. Ściera mocniej niż peeling wulkaniczny !! Dzięki za radę ! :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)