poniedziałek, 21 stycznia 2013

Haul

Tak, tak, tak. Wzbraniałam się przed użyciem słowa haul. Posty zakupowe nazywałam po prostu, zakupami. Ale dziś, wyjątkowo, jako że ten piękny wieczór sprawia, że czuję się jak bąbelki w szampanie, nie ma granic, nie ma oporów i będzie haul.

Od czego by tu zacząć, może dla odmiany od próbek. Te próbki podpowiedzą Wam, gdzie byłam na zakupach.


Tak, Phenome oczywiście (tym razem kupowałam dla mamy i męża, nic dla siebie) i Sephora.
Zakupiłam również książki. Dzięki Alince, wiem, co chcę czytać w najbliższych dniach.


Padło również na markę Pat & Rub, wreszcie udało mi się dopaść mój pierwszy kosmetyk z linii Rozgrzewającej (dziękuję Kejmi, za to, że ośmieliłaś mnie w kwestii zapachu :).


Był również Rossmann, znowu hialuronowe płatki ze złotem, (muszę, po prostu muszę, zafundować sobie ponownie taki relaks) i raz jeszcze papierowe ręczniki do twarzy polecane przez Obsession. Są genialne, dlatego potrzebowałam zakupić większy zapas.


Piję coraz więcej herbaty, teraz z zielonej przerzuciłam się na białą. Do mojej kuchennej półki jako pierwsze przedstawicielki najszlachetniejszego herbacianego gatunku trafiły WHITE FUJIAN Z RÓŻĄ oraz WHITE FUJIAN ZEN z trawą cytrynową.


I na koniec coś co ucieszyło mnie najbardziej.


Co tam może być?


W środku spełnienie mojego małego kosmetycznego marzenia.


Nie sądziłam, że uda mi się je jeszcze zdobyć.


Kwartet cieni Guerlain jeszcze z letniej limitowanej kolekcji sygnowanej przez Emilio Pucci.


Dla mnie, przepiękne. Jestem zauroczona.
I ostatnia wielka, wielka radość tego weekendu, nie podchodząca pod kategorię zakupową. Bo był to prezent od marki Phenome. Z wielką przyjemnością już zabrałam się za testowanie...


Pozdrawiam ciepło
Kasia























35 komentarzy:

  1. Peeling-maska Multi-active super. Wzięłam próbke ale kupie do konca stycznia pełnowymiarowe opakowanie, bo -40% kusi.
    Chciałam od nich jeszcze jakąś maseczkę ale testuje odmładzającą i nie wiem czy mi do końca pasuje. chyba przetestuje różaną.
    Cienie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam próbkę Multi-activ i strasznie, strasznie się cieszę, że właśnie taką dostałam do testów, bo absolutnie mnie zauroczyła. Marzyłam, że może Mikołaj mi ją sprezentuje, a tu Phenome zostało moim noworocznym Mikołajem.

      Usuń
  2. jak zwykle Twoje zakupy bardzo mojowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A używałaś tej serii rozgrzewającej Marti? Też ślicznie pachnie :)

      Usuń
  3. seria rozgrzewajaca z pat&rub jest w sephorze dostepna? nie widzialam ich nigdy a strasznie chcialam wiedziec jak pachna zeby nie kupowac w ciemno :) ladnie?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pat&Rub zamówiłam sobie wraz z książkami przez Empik. Mają serię rozgrzewającą, a przy takim zamówieniu, które odbierasz osobiście w salonie Empik nie płacisz za przesyłkę. Polecam taką metodę, bo można troszkę zaoszczędzić. Też miałam podobne dylematy odnośnie tej serii i zaryzykowałam. Zapach jest piękny :)

      Usuń
  4. Nie za dobrze Ci ? ;P zeżarła mnie zazdrość właśnie ;p a na P&R zbieram pieniądze ^^ i na kilka innych...

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle świetnych zdobyczy, że naprawdę jest to haul pełną gębą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zakupy :>
    chusteczki podbijają blogosferę :D warte są tego

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe zdobycze :) Cienie są piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze ich nie używałam, szkoda mi myziać :)

      Usuń
  8. Zestaw cieni ma genialne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy z tych kolorów mi pasuje :) Super zestawienie rzeczywiście.

      Usuń
  9. Mam Multi-Active z Phenome, ale jeszcze nie zaczęłam używac, czeka na swoją kolej :) Szkoda, że nie mam dostępu do stacjonarnego sklepu, bo tak bym skorzystała ze zniżki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie czekaj za długo, bo oni mają jednak krótsze terminy ważności, a po otwarciu 6 miesięcy. Mam nadzieję, że zaczną robić zniżki również w internecie, żeby każdy mógł skorzystać z promocji.

      Usuń
  10. Cieszę się, że zapach Ci się podoba :*
    Paletka Pucci jest piękna! Ach, powiało wiosną :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ wspaniałości!
    Paletka jest piękna, kolory bardzo "moje" :)
    Muszę w końcu wypróbować coś z phenome.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śpiesz się, -40 % do końca stycznia.
      Wyjątkowo śliczne kolorki w tej palecie, zgadzam się :) Każdy jest ciekawy

      Usuń
  12. ale się obłowiłaś! teraz pisz nam szybko jak się produkty sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cienie z guerlain sa cudowne! przepiekne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ślicznie wyglądają na oku :) Wczoraj malowałam się nimi pierwszy raz.

      Usuń
  14. a ten zestaw z Phenome "wybierz swój krem" to można kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem niestety, to była jakaś promocja w okresie świąt?

      Usuń
  15. Lady Milion to zdecydowanie moje ulubione perfumy:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)