niedziela, 13 stycznia 2013

WYZWANIE FOTO - dzień 7 - DWIE RZECZY

Witam w ostatnim dniu Wyzwania Foto. Temat na dziś pozwala na dużą dowolność, a brzmi on - DWIE RZECZY.
Poniżej moja interpretacja.


Używałyście kiedyś? Bo ja nigdy. Leżą w półeczce i czekają, aż się wreszcie odważę. Uważam, że jest w nich odrobina magii, niesamowicie potrafią podkreślić oczy i wydobyć kobiece piękno. Przyłożyłam jedną tak na próbę do powieki, ale to nie to samo co prawidłowo je przykleić, wytuszować rzęsy i podkreślić linię rzęs eyelinerem.

Szybko zleciało te 7 dni. Było bardzo inspirująco :) Przyjemnie obudzić swoją kreatywność w nowy, dotychczas nie używany sposób. Dziękuję Wam za miłe, ciepłe komentarze i możliwość poznania Waszego spojrzenia na świat poprzez Wasze zdjęcia.
Pozdrawiam
Kasia

23 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie używałam, bo jakoś nie udaje mi się ich dobrze przykleić.. Lepiej mi idzie z kępkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kępek też nie używałam :) Ale mam, więc spróbuje sobie, (kiedyś) jednego i drugiego :)

      Usuń
  2. owszem! ale tylko na wielkie wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak to nie używałaś? :) spróbuj koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję na pewno, pytanie kiedyś się za to zabiorę :)

      Usuń
  4. Kiedys bardzo czesto uzywalam, ostatnio mi sie jakos nie chce :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też nigdy nie używałam :) boję się że jak przykleję to potem odklejając wszystkie mi wyrwie:)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nigdy nie używałam... Chybabym się póki co nie odważyła ;P
    Miło było zaglądać do Ciebie.
    Z całą pewnością będę stałym bywalcem u Ciebie.
    Miło było poznać.
    Pozdrawiam i miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Tobie również miłej niedzieli. Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  7. Aaaaa kocham podkreślone oczy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym pewnie wyglądała w takich komicznie, mam za małe oczy. Oczywiście wolałabym mieć takie jak Audrey Hepburn, ciekawe czy miala swoje czy sztuczne rzęsy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Audrey miała również przepiękne brwi, cudna oprawa oczu :)

      Usuń
  9. Ten tydzień był naprawdę interesujący :). Też nigdy ich nie używałam, choć kiedyś chciałabym zobaczyć, jak to jest :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie używałam. Kupiłam jednak taki tusz, którym się maluję na wyjścia i mam wtedy tak dłuuuugie rzęsy, że zahaczają mi o okulary;)
    Ogromnie chciałabym móc mieć kreski, ale mam nie taki kształt oczu ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam. Na sobie i na innych. Trzeba starannie i dobrym klejem przykleić, żeby czasem się nie odkleiły. Szczególnie w kącikach. To prawda, mają w sobie coś uroczego ale czasem, źle dobrane, wyglądają komicznie. Zaskakująca interpretacja tematu. Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez nigdy nie używałam, ale znam kilka osób, które się uzależniły ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie mów nigdy - to tak do siebie, bo zapierałam się że tuszu do rzęs nigdy będę używać, a jednak :P trójeczkę mam z przodu i się poczuło te chęć bardziej niż potrzebę :) Ale takie rzęsiska...wow... z pewnością oko będę bardziej wyrazistsze :) Zatem ODWAGI życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No piękne te rzęsy. Mój syn ma cudne długie rzęsy - zazdroszczę mu bardzo :)
    Ale co do doklejenia to moje oczy są za małe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo rzadko ich używam...częściej jednak sięgam po kępki. Jednak każda okazja jest dobra, aby wydobyć z własnego spojrzenia jeszcze więcej seksapilu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. hahaha sztuczne rzęsy? mam ich kilka.. kilka razy próbowałam je nałożyć ale nie umiem..
    zawsze coś nie tak mi wychodzi.. próbowałam nawet same kępki, jest lepiej, ale to też nie moja bajka :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

Aesop (1) Alba Botanica (2) Alchemia Lasu (1) Alep (1) Alessandro (2) Alterra (9) Alverd (1) Alverde (14) Aquolina (1) ARGILES DU SOLEIL (3) Aromatherapy Associates (3) Aubrey Organics (2) Auriga (4) Balea (4) BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ (1) Bath & Body Works (12) Bath Body Works (1) Batiste (9) Beauty Formulas (1) Becca (2) Benefit (3) BeYu (1) Bielenda (5) BingoSpa (5) Biochemia Urody (13) Bioderma (2) Biopha (1) Biotherm (3) Biovax (4) Blumarine (1) Body Shop (13) Bomb Cosmetics (1) Boss (1) Bumble and Bumble (1) Burt's Bees (9) Caudalie (1) Chanel (12) Chantarelle (1) Charmine Rose (13) Chloe (1) Clarena (5) Clarins (7) Clinique (13) Collistar (1) Coslys (6) Dabur (2) Dax Cosmetics (1) Delawell (2) Dermalogica (3) Dermika (1) Dior (3) Diptyque (9) Dolce Gabbana (4) Douglas (1) Dr. Hauschka (8) Ecospa (2) Ecotools (1) Ecoworld (3) Eko Spa (1) Eos (3) Erbaviva (3) Essie (16) Estee Lauder (1) evrēe (1) Farmona (4) Femi (6) Figs Rouge (4) Fred Farrugia (2) Frederic Fekkai (4) FRESH MINERALS (1) Fridge (11) Fridge by Yde (4) Gaia Creams (7) Gal (1) Givenchy (1) Glam Glow (1) Glyskincare (1) Guerlain (14) H&M (1) HAPPYMORE SKIN CARE (1) Helena Rubinstein (2) Hugo Boss (1) Hugo Naturals (2) Ikarov (3) Inglot (1) Isana (3) Joanna (2) John Masters Organics (18) Joik (6) Kallos (1) Kanebo (3) Kanu (3) Khadi (1) Kiehl's (1) Kindle (1) Kneipp (3) Korres (5) Kringle Candle Company (2) Kryolan (3) L' Occitane (5) L'Oreal (4) L'Orient (5) La Mer (1) Lancome (4) Laura Mercier (6) Lavera (1) Lawendowa Farma (1) Lierac (3) Lily Lolo (1) Lioele (2) Lirene (2) Lorac (1) Love & Toast (1) Lush (55) Mac (1) MÁDARA (3) Maybelline (2) MCMC Fragrances (1) MeMeMe (1) Model CO (2) Munio Candela (1) My Beauty Diary (2) Natural Product (1) Nature's Gate (7) Neom (1) Neutrogena (3) Nivea (3) NOAlab (4) Nuxe (7) Opi (1) Oragnique (6) Orientana (6) Origins (5) Pandora (6) Pat & Rub (33) Phenome (72) Philosophy (7) Physicians Formula (1) Phyto (1) Pierre Rene (1) Prestige Cosmetics (3) Pukka (4) Pupa (2) Queen Helen (1) Real Techniques (3) REN (5) Rene Furterer (1) Revlon (1) Rituals (1) Rituls (1) Rival de Loop (1) Sally Hansen (3) Salvatore Ferragamo (3) Sanoflore (1) Sante (4) Schwarzkopf Professional (3) Scottish Fine Soaps (1) Sephora (7) Serge Lutens (1) Shiseido (5) Siquens (3) Skin79 (1) Skinfood (1) Sleek (4) Smashbox (2) Soap & Glory (3) Stara Mydlarnia (2) Stenders (4) Sylveco (3) Synergen (2) Tangle Teezer (3) Tarte (1) The Balm (1) The Different Company (1) THE SECRET SOAP STORE (1) Tołpa (4) Tommy Hilfiger (1) Trader Joe's (2) Tweezerman (1) Über (2) Urban Decay (1) Uriage (3) Vichy (2) Vita Liberata (2) Wibo (1) Yankee Candle (13) Yasumi (1) Yoskine (1) YSL (1) Yves Rocher (6)